Ani další pokus Dominika Haška uspět ve světě byznysu nekončí úspěchem. Ba právě naopak. Po značce Dominátor, na které prodělal více než 100 milionů korun, končí s dalším svým podnikáním, které představovaly nápoje Smarty. Jak uvádí deník E15, značku i zásoby přenechává jiné společnosti.
Snaha nestačila
Dominik Hašek je dalším příkladem sportovce, který v podnikání neslaví úspěchy, ale spíše prožívá samé pády. Je přitom pravdou, že se značkou Smarty skutečně hodně bojoval. Spustil ji už krátce po konci kariéry a snažil se jí tlačit všemi možnými způsoby.
Jeho marketingové způsoby přitom byly někdy předmětem posměchu. Zdálo se totiž, že za marketingem stojí sám Hašek, a tak nebylo divu, že některá hesla jako “on baví” apod. působila přinejmenším neohrabaně.
Smarty byly převážně energetické nápoje, kterým se obecně na trhu velmi daří, a to i novým značkám. Hašek ale nedokázal značku pořádně zacílit a naopak vytvářel neustále nové řady a produkty, až se v tom všichni začali ztrácet. Ne nadarmo Red Bull dlouho vystačil s jediným nápojem, na který se plně soustředil.
Nejistá budoucnost značky
Budoucnost značky Smarty je přitom nejistá. Noví majitelé opatrně tvrdí, že nejprve rozprodají zásoby, a na základě úspěchu potom posoudí, zda se pustí do další výroby. To nezní zrovna sebevědomě.
Shodou náhod před časem spustil svou novou značku jiný legendární hokejista, a sice Jaromír Jágr. Ten pod brandem JJ68 začal prodávat kapičky a doplňky pro domácí mazlíčky, za což se mu jeho fanoušci vesměs vysmáli. Obzvlášť, když za tyto produkty chce horentní částky.
Foto: Shutterstock
Trochu jednodušší člověk..
Nikomu nic zlého ale co Hašek předvádí poslední dobou tak si nic jiného ani nezaslouží. Jako politik stojí za ho.no a jako podnikatel také. Měl se držet čistě jen sportu
Kto to je
Že by president bez portfeje ?😎😆😆