Velké firmy vyrábějící nápoje a potraviny obvykle nerady vidí, když se nějací fajnšmekři pokouší s jejich produkty dělat nejrůznější experimenty a různě je kombinují. Podle názoru řady marketingových odborníků to může pokazit pověst značky, byť podle dalších se takový efekt přeceňuje a ve skutečnosti je dobré, když se něco děje.
Špinavá limonáda
Aby ale nějaká firma zašla tak daleko jako teď právě Pepsi, to se jen tak nevidí. Společnost totiž vyzvala své zákazníky, aby si do oblíbeného kolového nápoje, který dává firmě jméno, začali lít mléko. Tento trend vychází právě ze sociálních sítí.
Samotný marketingový ředitel Pepsi veřejně uvedl, že firma si je dobře vědoma dlouhodobého tajného triku, kterým je právě smíchání nápoje pepsi s mlékem. A teď ho veřejně podpořila.
Firma se inspirovala ve videích na sociálních sítích, kde se teď velké oblibě těší například nápoj, který sestává z pepsi, sirupu a navíc ještě smetany. Tento a podobné nápoje se nazývá Pilk a jde o zástupce takzvaných špinavých limonád. Pepsi se teď pokouší tento trend spojit s vánočním obdobím. Jde prý o skvělý způsob, jak si dopřát na svátky něco nového.
Různé variace
Společnost dokonce spustila speciální reklamní kampaň, ve které vystupuje slavná herečka Lindsay Lohan. Ta si ve vánočně laděném prostředí přilévá do svého oblíbeného nápoje právě mléko.
Pepsi se na tom rozhodla vystavět celý nový svět receptů. Těch oficiálních je hned několik. Pokud vám například nestačí pepsi s mlékem, můžete přidat i lžíci vanilkového cukru. Jindy se zase do třešňové pepsi přidává polotučné mléko, dvě lžíce smetany a ještě karamelová poleva.
Kampaň aktuálně běží ve Spojených státech amerických a letos se zřejmě do České republiky nedostane. Pakliže se ale osvědčí, mohla by se tu nakonec objevit.
Foto: Shutterstock
A že by jste ten recept napsali, když už o tom zdlouhavě básníte, aby člověk věděl v jakém poměru se to dává, takhle je to o ničem……