Nebývalý úspěch slaví obchodní řetězec Kaufland se svým novým projektem, který je pro mnohé překvapivý, protože nesouvisí s prodejem potravin v kamenných obchodech, na což se tato společnost dosud specializovala. Naopak jde o přesun do internetového prostředí, kde sice panuje velká konkurence, avšak Kaufland přišel s něčím, čemu lze jen složitě odolat.
Velký zájem
Nejde o nic menšího než takzvané internetové tržiště podle svého vzoru v Německu, kde už ho provozuje několik let, a to s velkým úspěchem. Proto se čekalo, jak se spuštění povede v Česku a zda tuzemští zákazníci projeví zájem.
A ukázalo se, že zájem skutečně mají. Důvodem je obrovská šíře sortimentu, kterou můžete v tržišti Kauflandu najít. To totiž funguje jinak než obyčejný internetový obchod. Vlastně jde pouze o platformu, která poskytuje prostor jakémukoliv obchodníkovi, aby zde prodával své zboží. Dostane k tomu podporu a prostor, za což pak platí určitou provizi.
Vtip je v tom, že se takto nedostanete jen ke zboží od českých obchodníků, ale také od těch německých a případně i z dalších trhů, které se do projektu zapojí. Vše přitom vidíte v jednotném prostředí a vlastně nevíte, od koho nakupujete. Vybíráte jen konkrétní produkt na základě parametrů a ceny.
Najdete tam všechno
Velký zájem o účast na tržišti Kauflandu mají také samotní obchodníci. Pro ně je to příležitost prezentovat se na zcela novém kanále. A pokud dají dobrou nabídku, mají rovněž možnost prodávat do ciziny.
Vlastně jde o jakousi moderní verzi nákupní galerie, kde najdete úplně všechno, co potřebujete. Jistě, nikoliv potraviny, to je zase jiná kategorie vyžadující odlišnou logistiku. Avšak vše, co jste zvyklí nakupovat přes eshopy, tady najdete na jednom místě, a to s obrovským výběrem. Jde třeba o hračky, oblečení, zahradní potřeby, nářadí nebo nábytek.
Foto: Shutterstock
Hnusy z Číny!!!