Je to tady. Polský řetězec otevřel v Česku obrovský obchod. Češi slaví, mají to za poloviční ceny

Je stále patrnější, že Česká republika je pro velké polské obchodní řetězce lukrativním trhem, na který budou postupně vstupovat. Momentálně sem expanduje například levná drogerie Hebe a na spadnutí je velkolepé oznámení příchodu řetězce s potravinami Biedronky.

Funguje to na výbornou

Rychle tu však expandují také jiné značky. Jde například o oblíbený obchod s módou HalfPrice. Ten už tu sice nějaký ten pátek působí, ale teprve nedávno zde otevřel svou největší prodejnu v celé střední Evropě, což už je skutečně na povážnou. Ukazuje to, jak moc velký potenciál v místním trhu vidí.

Pokud byste náhodou HalfPrice neznali, potom vězte, že jde o jednu z nejrychleji expandujících značek v celé Evropě. Na první pohled by se dal přirovnat například k oblíbenému Primarku. Oba koncepty ale mají společné toliko to, že prodávají módu. Každý z nich však k věci přistupuje úplně jinak.

Do Primarku už jsem přestala chodit. Nakoupíte tam sice levně, ale je to většinou nekvalitní, takže po několika vypráních se mi ty věci rozpadnou nebo ztratí tvar,” popisuje své zážitky z obou obchodů paní Irena. “HalfPrice mi vyhovuje mnohem více, jelikož prodává zboží luxusních značek, a to za velmi nízké ceny. Je potřeba tu strávit nějaký čas a vybírat, ale vždy najdu něco opravdu povedeného.

Každý si tu vybere

Naráží tím na skutečnost, že tento obchod odebírá výběhové oblečení od těch nejznámějších světových značek, a prodává ho ještě levněji než nejrůznější outlety. Není výjimkou, že tu najdete přeškrtnuté sumy v desetitisících, přičemž daný výrobek je zlevněn na stokoruny nebo jednotky tisíc korun, takže si ho může dovolit každý.

Nejde přitom pouze o módu. V HalfPrice můžete nakoupit i nejrůznější doplňky, jako jsou kufry, popřípadě vybavení do domácnosti. Výhodou je velikost prodejny na Václavském náměstí, kde lze trávit přebíráním doslova hodiny.

Čtěte také: Pepco v Rakousku zničehonic zavírá. Končí 73 obchodů, nikdo to nečekal

Je tu dokonce i trend, kdy do obchodu vyrážejí překupníci, kteří se tu snaží získat zajímavé kousky, jež potom umisťují k prodeji na sociální sítě s vyšší cenovkou.

Foto: Shutterstock

Autor: Anna Štěpánková

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Zkušená a respektovaná novinářka prošla za posledních 20 let redakcemi tištěných i online deníků, aby následně našla svou zálibu v tvorbě magazínových textů.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments