Potřeby zákazníků se v čase mění. Co bylo relevantní ještě před deseti lety, dnes už vůbec nikoho zajímat nemusí. Naopak, obchodní řetězce musí reagovat na nejnovější trendy a přinášet takové produkty, které lidé v rámci jejich životních stylů požadují. Pro obchody je potom výhodou, že na takovém zboží mohou mít klidně i vyšší marži, jelikož poskytnou určitou přidanou hodnotu navíc.
Lidem se to líbí
To je pro ně jednoznačně schůdná cesta, kterou bude zákazníci kvitovat. Naopak, předražování základních potravin, u kterých obchodníci neudělají nic jiného, než že je vyskládají do regálů, už se vyčerpává a lidé ho jednoznačně odmítají.
V této situaci představil Albert velmi zajímavou novinku, která se rychle setkala s velkým úspěchem. Jde o takzvané boxy s předpřipravenými surovinami k přípravě toho či onoho jídla, které je vyobrazeno na obalu. Jednoduše tak přijdete do obchodu, jdete k příslušnému regálu a bez velkého přemýšlení si vezmete některou z krabiček podle toho, co chcete k obědu nebo večeři uvařit.
“Všimla jsem si toho asi před měsícem a je to úžasná pomoc při nakupování i vaření. Vezmu si jednoduše jednu krabičku, ve které je zelenina a trvanlivé věci na přípravu daného pokrmu, a následně už dokoupím jen pár uvedených drobností,” říká paní Anežka. “Nemusím tak v obchodě trávit zbytečně moc času a navíc je to inspirace. Kolikrát nevím, co uvařit, a tady si vždy vyberu.“
Má to i negativa
Těchto boxíků je na na výběr skutečně celá řada. Můžete si připravit jídlo ze všech světových kuchyní, jako je italská, japonská, mexická nebo řecká. Když si navíc koupíte jeden box, máte druhý hned s padesátiprocentní slevou.
Právě cena je jediným z faktorů, který někteří zákazníci kritizují. Některé krabičky totiž přijdou až na 130 Kč, přičemž pokud byste si suroviny nakoupili sami, bylo by to levnější. Jenže také delší a pracnější. Navíc platí, že je na menu boxy často poskytována sleva, aby se vyprodaly. Toho lze jednoduše využívat.
Foto: Shutterstock
Nechápu kdo si může koupit takové zboží. Prošlé potraviny se jednoduše upraví a přebrali. Maso je smradlavé a staré. Saláty jsou rozmychané v majonéze apd. Jeden týden je mléko v akci 18,90 a druhý týden 10,90. To jsou podvody a vláda s tím nic nedělá. Albert je největší podvodný řetězec v ČR.
“Nemusím tak v obchodě trávit zbytečně moc času a navíc je to inspirace. Kolikrát nevím, co uvařit, a tady si vždy vyberu.“
Ne, to není inspirace. To je debilizace. Pokud paní neví, co uvařit, tak je blbá.