Na internetu se množí stížnosti směřující na oblíbený eshop působící v České republice. Jde o Zalando, které se zaměřuje na módu a dosud vykazovalo velmi prozákaznický přístup, díky čemuž si zde získalo značné množství zákazníků. To se ale podle všeho mění.
Vratky nefungují
Ne snad, že by Zalando přestalo doručovat zaplacené zásilky. Tak špatné to snad zatím není. Problém se ovšem objevil v oblasti, která je v případě internetového obchodu s módou velmi důležitá. Jde o vratky a vracení peněz za ně.
Zdá se totiž, že v tomto procesu nastal nějaký zádrhel. Lidé si totiž ve velkém stěžují na to, že obchodu vrátili určité zboží, avšak nedostali za něj peníze zpět. A to ani poté, co se obrátili na zákaznickou linku a prostředky zde urgovali.
“Jako vždy jsem si objednala na Zalandu více věcí s tím, že si je doma vyzkouším a ty nepadnoucí případně vrátím. Tento přístup mi vyhovuje a měla jsem za to, že je s ním v pořádku i samotný obchod. Objednala jsem za několik tisíc a pár věcí vrátila. Tentokrát mi ale nepřišly peníze zpět. Čekám už měsíc a půl a stále nic,” uvedla pro AAzdravi.cz Lenka, která na Zalandu nakupuje pravidelně.
Peníze se zatoulaly
Když se podívala na sociální sítě, zjistila, že v poslední době řeší podobný problém větší množství zákazníků. Na linku zákaznické podpory je přitom jen obtížné se dovolat, a když už se to podaří, většinou nastávají podivné výmluvy.
Zalando zákazníkům tvrdí, že jim nemůže vrátit peníze zpět, protože jim ještě nepřišly od přepravní společnosti PPL. A to v případech, kdy zákazník zaplatil právě u přepravce. Ten však pochybení odmítá.
Vina zřejmě bude skutečně na straně obchodu, protože i některé pracovnice zákaznické linky už jsou z přívalu stížností zoufalé a přiznaly, že v tomto ohledu nedostaly prakticky žádné instrukce a před zákazníky se stydí.
Foto: Shutterstock