Největší tuzemská banka z hlediska počtu klientů může mít důvod k radosti ze svých rekordních zisků, které každoročně počítá, ovšem její klienti už tak pozitivně naladění nejsou. A vcelku po právu se ptají, proč nedostávají služby adekvátní kvality, když už za ně musí platit ve formě mnoha viditelných i skrytých poplatků.
Počkejte si do zítra
Hlavním zdrojem nespokojenosti klientů České spořitelny je především neustále haprující internetové bankovnictví George. To přitom funguje už několikátým rokem, ovšem programátorům banky se ho ještě nepodařilo dát dohromady tak, aby nemělo pravidelně a neohlášené výpadky či jiné technické problémy. Na ně narážejí především lidé, kteří bankovní služby potřebují využívat pravidelně. Ti potom zjišťují, že se někdy k bankovnictví prostě nepřipojí.
“George se mi dnes ráno odpojil v průběhu zadávání platby. Operátorka mi tvrdila, že je problém v mém prohlížeči. Což nebyla pravda! Proč mi rovnou neřekla, že už zase stávkuje ten váš šunt,” uvedla na facebookovém profilu České spořitelna nespokojená zákaznice Světlana Glaserová. Dodala, že chce se svými účty odejít jinam. Banka jí, jako mnohým dalším, odpověděla, že jde skutečně o výpadek, na jehož nápravě se pracuje.
“Platby mi stále nejdou zadat, takže webový George nefunguje správně. Snad to půjde zítra, to bych tu platbu už opravdu potřebovala zadat, jinak budu muset zaplatit v hotovosti,” tvrdila zase Lucie Kubínová poté, co Česká spořitelna údajně jeden ze svých výpadků opravila. Přesto však nešlo platby zadávat. Lidé to potom často musejí nechat třeba i na další den, což může být problém. “Bylo by fajn, kdybyste si v ČS George pořádně opravili. Musela jsem si před časem kvůli George pořídit nový počítač, tak bych přivítala, kdyby fungoval.“
Tlačí ho, i když nefunguje
To je skutečně zajímavé, jelikož si někteří klienti kvůli internetovému či mobilnímu bankovnictví České spořitelny skutečně museli obnovit svá zařízení, jako je chytrý telefon nebo počítač. Na těch starších totiž aplikace haprovaly ještě více. Jak se ale ukazuje, jádro pudla bude zřejmě ukryto někde jinde.
George měl být přitom budoucností nejen České spořitelny, ale také celé skupiny Erste. Banka přitom nutí své klienty, aby ho využívali. Výrazně zdražuje služby na pobočkách a na využívání bankovnictví váže řadu výhod, které by měly být standardem, jako je například lepší úročení spořicího účtu.
Čtěte také: Česká spořitelna navýšila poplatky. Za některé služby si výrazně připlatíte
Zdá se přitom, že problémy George jsou systémové. Dochází k nim totiž pravidelně a poměrně často. Je tedy možné, že chyba je přímo v jádru aplikace, kde se jí nedaří odstranit.
Foto: Shutterstock
Divím se, že tyto lichváře a jim podobné banky klienti ještě úplně neopustili. Má zkušenost se splácením úvěru je katastrofální. Nikam se to nehýbalo! Navíc mi z účtu neustále mizely peníze jako poplatky za vše možné. Teď využívám air bank a neplatím žádné poplatky. Za co bych taky měl sakra platit, když každá banka s kapitálem všech klientů obchoduje? Tím, že jim svěřujeme peníze, umožňujeme jim tím uskutečňovat obchody. Proč bychom jim ještě měli platit poplatky? 😡 Celá instituce je jako pěst na oko!
Já také nemám v tomto směru žádné problémy s Českou spořitelnou. Občas si otevřu článek na tomto webu, jelikož titulky jsou opravdu nahánějící hrůzu, co asi strašného se děje. Nejen paní Štěpánková je v tom mistr. Po 20-ti leté praxí by si alespoň mohla dávat pozor, aby neměla v článcích občas opravdu hloupé gramatické chyby.
To je prikladny clanek uplne o nicem o nulovem podkladu informaci vycucanych z prstu..ale preci kouknete kde to ctete
proč nejdete k fio ?
Taky za 39 let ani jediny problem..a pokud…ani clovék ani stroje nejsou 100procentní.
nesmysl vycucaný nevím odkud, fuj !!!
Je to lež jako věž.Jsem naprostou spokojen a funguje to perfektně jak v mobilu tak na PC.
Jsem u ČS přes 20 let a v životě jsem neměla se spořitelnou žádné problémy. George funguje normálně, jsem spokojená , žádné potíže nikdy nebyly s převody peněz a s platbami. A jestliže se chystají na údržbu serveru George, dají mi vždy s předstihem vědět, že budou mít kvůli tomu dočasný výpadek . Za mne velmi dobrá banka , cokoliv potřebuji, perfektní přístupy i na pobočce a vychází mi ve všem vstříc s vyřízením. A ihned. 🙂
To není pravda!!!!!! Jsem u spořky spoustu let a žádné problémy s Gergem jsem nezaznamenal! Naopak – jsem s jejich službami spokojený a vůbec nemám touhu utíkat jinam. Ani mezi svými známými nemám nikoho, kdo by na spořku zanevřel. Zkušená redaktorko Štěpánková, tohle je další z vašich štvavých, skandalizujících a hlavně ničím nepodložených článků. Vymýšlíte si a záměrně se snažíte vytvářet onu pověstnou blbou náladu. Vy jste za to placená?
Mohu potvrdit. Jsem u spořky přes 40 let a taktéž so nemohu stěžovat.Naopak.Jsem zván a schùzky s bankéřkou kde mu poradí zkontroluje co je potřeba a george vždy upozorní že v nějaky den nepůjde ( vetšinou o víkendu a v noci)) z důvodu oprav a kontrol.
Omlouvám se za chyby. Hůř už vidím.
Dnešní stav neznám , ale před léty jsem byl rád, že jsem se tohoto ústavu zbavil. Pořád nějaké problémy, tak jsem šel k jinam a jsem spokojený. Poslední dobrodružstvi bylo zrušeni účtu, taky hrozná otrava. Ale jak uvádím výše, možná je dnes vše jinak.
Jsem klientem spořky nějakých 30 let a žádný problémy s nima nemám. Naopak jsem spokojenej a myslím, že fungují v pohodě. Co píšete vy, paní Štěpánková, jsou lži a nesmysly. Proč mi někdy neodpovite na moje připomínky, vy zkušená novinarko? Mail jsem uvedl.