Co předvedli Češi u snídaně, to se jen tak nevidí. Hotel musel zavést přísná opatření

Sezóna dovolených už je v plném proudu a stále více turistů z České republiky se dostává na vytoužený odpočinkový pobyt k moři. Mnozí se na něj přitom netěší ani tak proto, že budou moci odpočívat a užívat si příjemného koupání, ale proto, že budou mít týden nebo rovnou dva přístup k neomezenému množství jídla všech možných druhů.

Češi mají problém

Češi jsou už v hotelových resortech po celé jižní Evropě známí tím, že toho snědí a vypijí nadprůměrné množství. Pakliže si nandají na talíř tolik, kolik dokáží zkonzumovat, potom se proti tomu nedá nic namítnout. Hotely s tím zkrátka musí počítat.

Problém nastává ve chvíli, kdy si lidé naberou na talíř příliš, protože mají jednoduše velké oči. Potom jídlo ochutnají, zjistí, že jim to moc nejede, a tak ho nechají, jelikož vědí, že si jednoduše mohou dojít pro další. S tím ale klidně udělají to samé. Přitom by stačilo, kdyby si od každého dali na talíř trochu, zjistili, co jim chutná, a toho si potom dali větší porci.

Letos máme opravdu velký problém s plýtváním. Pravdou je, že je to rok od roku horší. Třeba Němci a Nizozemci to nedělají, ale Češi nebo Rusové jsou v tom hrozní,” líčí hoteliér z řeckého Rhodosu, který si nepřál být jmenován. “Budeme muset zavést nějaká opatření, byť hosté to samozřejmě nevidí rádi. Pokud se ale nic nestane, museli bychom zdražit pobyty pro všechny.

V tašce našli poklad

Opravdové extempore ale v nedávné době v tomto hotelu udělal turista z České republiky, který byl personálem přichycen, jak si odnáší plnou tašku balených trvanlivých potravin ze snídaně. “Měl tam snad padesát malých balení nutelly, másla, marmelád, krekry a sušenky,” říká hoteliér. Nutno dodat, že jeho hotel nenabízí služby all inclusive, ale pouze polopenze.

Personál si toho všiml už první den, ale když to udělal i podruhé, tak už ho konfrontovali. Vymlouval se, že si myslel, že je to všechno v ceně,” říká nechápavě hoteliér. “Přitom to je fakticky krádež v hodnotě desítek euro.

Čtěte také: Manažerka tureckého hotelu se tvrdě opřela do Čechů. Co vyvádějí, to se jen tak nevidí

Jak sám říká, nebude dělat problémy nikomu, kdo si u snídaně namaže housku na oběd a k tomu si odnese jablko nebo banán. Ale musí se to dělat s mírou. Ostatně, i provoz hotelu je jednoduše podnikání, nikoliv charita.

Foto: Shutterstock

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
4 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Knak
Knak
1 měsíc

Vy uż opravdu nemáte asi o čem psát. Tak se na to v…..e a přestaňte konečně pomlouvat Čechy. Jste fakt trapní.😡😡😡🎩

Šogi
Šogi
1 měsíc

Byl to turista v fialovém oblečení ale za turistu se jen vydával,byla to kontrola z hradu , jestli mají nutellu lepší než u nás ,tak to prosím nezveličujte

Marobarva
Marobarva
1 měsíc
Reply to  Šogi

😆😆😆👍👍👍

Dušan
Dušan
1 měsíc

Ježíši co je to zase za blábol, udělal to jeden exot a už, že prý všichni Češi. Byl jsem svědkem, že toto dělají všichni nevychovaní i Němci Poláci prostě každý blb. Pisatel zase kopíruje starší článek. Jděte se už prosím vy…t , když neumíte napsat něco ze své hlavy