Do Česka vstupuje nový obchodní řetězec. Češi jsou nadšení. Takhle levně ještě nenakoupili

Málokde se nové obchodní řetězce vítají s takovou parádou, jako právě v České republice. Zatímco jinde to přejdou s tím, že už tak mají hodně na výběr, tuzemský zákazník je stále hladový, jelikož tolik možností, kde si může nakoupit kvalitní a levné zboží, jednoduše nemá.

Velmi dobrá zpráva

Velké obchodní řetězce s potravinami jsou po letech velkým zklamáním, jelikož se provalilo, jak moc Čechy šidí a že všechny ty slevové akce jsou vlastně jen na oko a slevy jsou počítány z předraženého zboží. Také jste si všimli, že už je řetězce jako Kaufland nebo Tesco tolik nepoužívají a nepropagují? Jednoduše už to zkrátka tolik nefunguje.

Na druhé straně však českým zákazníkům dělají radost řetězce jako Pepco, Action nebo KiK. Ty neustále mění své zboží, mezi něž se v případě Actionu řadí třeba i určité potraviny, a především je prodávají za velmi příznivé ceny. Důležité také je, že nedělají regionální rozdíly a v Česku si tak nakoupíte za stejné ceny jako třeba v Polsku nebo v Nizozemsku. To je férové a zákazníci to oceňují.

Z tohoto ranku přichází do Česka zcela nový řetězec. Jmenuje se Dealz a mnozí ho označují za největší pecku vůbec. Například v Polsku se těší gigantické oblibě. Teď na svých produktech začal uvádět i české popisky a ceny v korunách, což značí, že se chystá vstoupit na tuzemský trh, což je jen logické.

Přijdou velké slevy

A co si v tomto obchodě můžete koupit? Jde především o potřeby pro domácnost, hračky, sezónní zboží, drogerii, kosmetiku, dekorace, knihy, ale třeba i potraviny a nápoje, které nejsou jinde k dostání.

Čtěte také: Pepco má velké problémy. Náhle zavírá desítky obchodů. Co se to tady děje?

Jakmile Dealz do Česka skutečně vstoupí, dá se očekávat masivní konkurenční boj. Nový hráč bude chtít rychle získat podíl na trhu, o což se pokusí pravděpodobně nasazením velmi razantních slev, kterými do svých obchodů zkrátka zákazníky přiláká. Samozřejmě bude záležet i na kvalitě zboží, se kterou mělo třeba Pepco v poslední době trochu problémy.

Foto: Shutterstock

Autor: Anna Štěpánková

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Zkušená a respektovaná novinářka prošla za posledních 20 let redakcemi tištěných i online deníků, aby následně našla svou zálibu v tvorbě magazínových textů.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
1 Komentář
Inline Feedbacks
View all comments
Drizhajn
Drizhajn
1 měsíc

Tak tohle nechapu tak bude je uz nebo co jinak dobre ze to neni recyklat o, dalsim radoby wau clanku of halfprice 👍