V současné době je obrovským tématem zejména cena potravin, respektive to, jak se za poslední rok u většiny položek změnila. Jsou to doslova skokové nárůsty, se kterými se musí české domácnosti nějakým způsobem vypořádat, přičemž to vůbec není jednoduché. Obchodní řetězce jsou pod palbou kritiky, že to přehnaly a lidé se kvůli tomu musí omezovat.
Vstřícný krok k zákazníkům
Něco pravdy na tom zřejmě bude, přičemž do práce už se pustily úřady a budou zkoumat, zda tu náhodou neprobíhá něco nekalého. Lidé však potřebují pomoci hned a alespoň v určité podobě se jim natažené ruky dostává. Například Lidl rozjel nový projekt, díky kterému mohou zákazníci ušetřit.
Tento obchodní řetězec si zřejmě všiml, jak obrovský zájem v současné době vzbuzují prodejny s levnými potravinami, které jsou postaveny na tom, že prodávají zboží krátce před datem spotřeby nebo minimální trvanlivosti a v některých případech i poté.
Lidl proto zareagoval a tuto možnost dal i svým zákazníkům. V rámci projektu S Lidlem šetříme jídlem dochází k rozšíření zlevněného sortimentu, který by se jinak nejspíše vyhodil. Zkušenosti už máme s bedýnkami s ovocem a zeleninou, které se teď mění na tašky a dostávají se přímo na prodejní plochu.
Takhle ušetříte peníze
Ovšem sortiment takto výrazně zlevněných potravin byl ještě rozšířen o další skupiny sortimentu. Jde přitom o ty nejdůležitější, jako jsou chlazené výrobky, tedy například jogurty, vejce či máslo a také maso, ryby nebo nebalené pečivo.
Pro každou skupinu sortimentu byly v obchodech vytvořeny speciální slevové koutky. Pakliže jede tedy někdo po opravdových slevách, může se zastavit přímo u nich. Koupí si tu třeba rybu se 70% slevou, kterou bude třeba zpracovat ještě ten den, případně ten další.
Budou vytvářeny také balíčky s nebaleným pečivem z předchozího dne. Ty se pak budou prodávat v dopoledních hodinách toho následujícího s výraznou slevou.
Kdo tedy chce, může teď v Lidlu zajímavým způsobem ušetřit napříč kategoriemi potravin.
Foto: Shutterstock
Nevím kde, navštěvují tři prodejny, ale tyto slevy jsem neviděl, pouze sleva 25procent.Podle mě je to zase jen reklama řetězce, kde tyto slevy někde jsou, ale nikdo neví kde. Takže nikde.
Už tak jsme popelnicí Evropy a ještě budeme jíst staré věci.Dobre pochutnani