Lidl se v České republice proslavil velmi prozákaznickým a pokrokovým přístupem, kdy včas naskakoval na zajímavé trendy a využíval jich ve svůj prospěch i v prospěch zákazníků. Jedním z příkladů mohou být například bedýnky s ovocem a zeleninou za symbolickou cenu. Dalším potom možnost nabít si u každé prodejny svůj elektromobil zdarma.
Velký benefit pro zákazníky
Každý vlastník vozidla na elektrický pohon vám potvrdí, že to byla velká věc, a to i tehdy, když ceny elektřiny ještě zdaleka nebyly tak vysoké jako dnes. Málokterý jiný benefit byl tak silný, než možnost připojit své auto k bezplatné nabíječce a nechat ho v průběhu nákupu dobíjet.
Pokud vezmeme možnosti dnešních elektromobilů a průměrnou dobu nákupu v délce třiceti minut, znamená to poměrně slušné dobití bateriové kapacity přinejmenším z poloviny. A k tomu byly bezplatné nabíječky také určeny. Aby se člověk připojil, když nakupuje, a následně také okamžitě odjel, bez ohledu, zda má plně dobito či nikoliv.
Nebyla by to ale Česká republika, aby se to postupem času nezvrhlo. Lidé si tento benefit k nákupu začali plést s bezplatnou dobíjecí stanicí, obzvlášť v dnešní době, kdy ceny elektřiny vyskočily vzhůru. Mnohým majitelům elektromobilů došlo, že možná neudělali to nejlepší rozhodnutí, protože doma už je plné nabití stojí nemalé peníze.
Už jen za peníze
A tak je napadlo, že zneužijí výhody Lidlu a začnou zde dobíjet do plna zadarmo. To pochopitelně u prodejen vedlo k tomu, že zde na nabíječce jedno vozidlo překáželo třeba dvě hodiny. Lidé, kteří chtěli využít výhody podle pravidel, pak neměli možnost. Docházelo také k nejrůznějším rozmíškám mezi řidiči.
Lidl se tak rozhodl, že tuto velkou výhodu zruší. Pochopitelně je to velká rána především pro ty zákazníky, kteří nabíječky používali tak, jak bylo zamýšleno.
Nabíječky však z parkovišť obchodního řetězce nezmizí. Pouze budou zpoplatněny podle ceníku poskytovatele služby. Časem by měly být zakomponovány i do vlastní aplikace Lidlu. A kdo ví, možná potom budou opět nějakým způsobem zvýhodněny.
Foto: Shutterstock
No kdo má na elektro auto jistě není žádnej chudák a elektřinu si hravě zaplatí.
Mno, přitom zrovna u nenažraných Čechů stačilo nechat každému vozidlu pouze např. 30-40min času na nabití, metod jak to ohlídat je mnoho, stačí chtít
Naopak po obřích dotacích, co Lidl na tento účel získal od EU, je vcelkunemorální ze strany Lidlu tuto možnost zrušit úplně