Lidl zavedl skvělou novinku. Češi jásají, ušetří spoustu peněz na každém nákupu

Zákazníci obchodního řetězce Lidl se mají zase z čeho těšit. Tato společnost je dlouhodobě známá tím, že v rámci své obchodní sítě představuje nejrůznější novinky, které se pak uchytí a přejímá je i její konkurence. Dokázala to například s bedýnkami naplněnými ovocem a zeleninou za pár korun nebo propracovanou mobilní aplikací, díky které mohou lidé ušetřit zajímavé peníze, pokud jí aktivně využívají.

Je to velká změna

V poslední době se přitom řeší hned několik věcí, na které teď Lidl velmi šikovně zareagoval a oslovil tak své zákazníky. Hodně se mluví o tom, že se v supermarketech plýtvá potravinami, protože se vyhazuje spousta jídla, kterému končí datum spotřeby nebo minimální trvanlivost. A to často jen proto, že se s ním správně nepracuje. Tématem číslo jedna v české společnosti je potom také zdražování, které zejména nízko a středněpříjmové skupiny obyvatelstva hodně bolí.

Obě tyto záležitosti přitom Lidl řeší svou novinkou, kterou zavedl v některých svých prodejnách a chystá se jí rozšířit také do dalších. V jádru stojí právě snaha o to, aby se zabránilo plýtvání a v druhém sledu se takto dá zákazníkům možnost ušetřit. A to hlavně v těch kategoriích, které jsou vysoce rychloobrátkové, zboží se tam hodně točí a dříve se ve velkém vyhazovalo. Jde tedy o maso, ryby, chlazené výrobky nebo pečivo.

Lidl teď zákazníkům umožňuje nakoupit si za symbolickou cenu toto zboží, kterému brzy končí datum spotřeby. Ve speciálně vytvořených slevových koutcích v rámci různých kategorií můžete tyto produkty nakoupit ve třech cenových relacích, které jsou pevně dané a činí 5, 10 a 25 korun. Nejlevnější je pochopitelně pečivo, nejdražší potom obvykle ryby.

Foto: Shutterstock

Losos za pár korun

Jak moc můžete na takových produktech ušetřit, dokládá například pohled do chladícího boxu v oddělení ryb a masných produktů. Zde jsme našli lososa vážícího 300 gramů, který přišel na pouhých 25 korun. Jedinou nevýhodou bylo, že trvanlivost končila právě v daný den. Pokud ale hledáte třeba dobrý oběd nebo večeři, můžete po něm sáhnout a rovnou ho udělat. Jen na této jedné položce ušetříte několik stokorun. Losos totiž v posledních měsících výrazně zdražil.

Lidl tímto způsobem pouze reaguje na aktuální trendy. Snaží se tak také částečně zabránit tomu, aby jeho zákazníci chodili do specializovaných prodejen, kde se právě nabízí procházející zboží za velmi výhodné ceny.

Foto: Shutterstock

Autor: Tereza Vávrová

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Dlouhodobě se zajímá o spotřebitelská a ekonomická témata, která mají vliv na životy lidí. Prošla řadou médií, kde získala velké množství zkušeností o tom, co je opravdu důležité.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments