Celý rok šetříte na dovolenou, abyste si to mohli ten týden nebo dva s rodinou u moře pořádně užít. Očekáváte, že když si od vás cestovní kancelář vezme nemalé peníze za své služby, udělá vše pro to, abyste byli spokojení. Jak se ale zdá, některé české cestovky opět najely na model, že chtějí především jednorázově vydělat, a tak lidem poskytnou o poznání horší služby, než za jaké si zaplatili.
Kouzlení s hvězdičkami
Typickým příkladem letošní sezóny je cestovní kancelář Blue Style, na kterou se hromadí stížnosti na sociálních sítích i v naší redakční emailové schránce. Tato cestovka letos opravdu “boduje” především jedním hotelem, ze kterého se bohužel zřejmě stal bestseller. K nevýhodě těch, kdo si ho zakoupili.
Jde o Hotel Caribbean World Monastir Resort and Aquapark. Cestovní kancelář ho na první pohled deklaruje jako čtyřhvězdičkový. Řada klientů přitom tvrdí, že zprvu v popisku nebylo žádné upozornění, že by tomu tak být nemělo. To údajně přibylo až v průběhu sezóny, kdy se začaly množit stížnosti. Ukázalo se totiž, že hotel je pouze 3hvězdičkový a tuto kvalitu navíc spíše nesplňuje. Cestovka ale u hotelu stále uvádí čtyři hvězdičky, pouze do popisku přidala, že oficiální kategorie hotelu je o jednu hvězdičku nižší.
Na internetu se teď objevilo video jednoho z nespokojených klientů, který navíc skutečnost natočil na kameru. Už jen příchod do hotelu je skutečně bizarní. Po stížnostech klientů totiž pracovníci resortu skutečnou kategorii hotelu překryli květinou, aby nebyla hned vidět.
Podivná kategorizace hotelu sice zavání klamáním spotřebitele, ale pokud by tomu bylo skutečně tak, že půjde o skvělou tříhvězdu, asi by to lidé nakonec nechali být a užívali si dovolené. Jak ale ukazuje pan Jan Málek na videu, na tomto hotelu je špatně snad úplně vše.
Pokud se vypravíte na pláž, musíte dávat dobrý pozor, abyste se nenapíchli na nějaký ostnatý drát nebo trubku, jež trží někdy i přímo z vody. Celá pláž je potom poseta stavební sutí, jakoby ji někdo využíval jako skládku. Hotel je přitom deklarován jako vhodný pro rodiny s dětmi. Ovšem tady by nechal pobíhat děti jen skutečný odvážlivec.
Lidé se jednoznačně ozvali
Na hotelu pak má být dostupný bezplatný internet. Ten ale prakticky nefunguje. Pan Málek zjistil proč. Hned vedle recepce se totiž prodávají SIM karty s daty, kam vás recepční při stížnosti na kvalitu internetu ochotně pošle.
Kapitola sama pro sebe je potom stravování, které je velmi nehygienické a nepříjemné. Nápoje lidé dostávají do miniaturních kelímků, jejichž spotřeba je tu skutečně obrovská. Jeden se potom zamyslí, k čemu jsou vlastně všechny ty ekologické aktivity, kterými si zde zdražujeme život, když jinde ve světě je to každému úplně jedno.
Ve videu je také jasně vidět, že se prakticky všichni čeští klienti, kteří byli v danou dobu v hotelu ubytováni, vzbouřili a hromadně sepisovali reklamace. Při tom z jejich úst padala velmi nelichotivá slova. Ostatně, i sám pan Málek přiznává, že pokud by nebyl na dovolené s dětmi, okamžitě by se sbalil a jel pryč.
Foto: Shutterstock
Tunis jo? Na pamatky a honem domu. Kdo tam ceka neco od hotelu tak je padlej na hlavu. Tunisko je pro chudy a taky to tam tak vypada.
Ano s touto cestovkou už nikdy více.
V červenci jsem byla s rodinou v Egyptě (6 osob),nejen že nám změnili časy odletů,ale mně (68 let)dali odlet ráno v 6.30 a zbytek rodiny v noci 23.50,takže jsem si i z Prahy musela zaplatit extra odvoz.A to jsem byla jejich stálá zákaznice.Na žádost kompenzace mi odepsali že nemám nárok.Již během cesty jsem slyšela zpousta negativ na tuto cestovní kancelář
Tak ty chaluhy to je bo bouři to je normální a že pan že si. Nezjistil do čeho jede tak to mě nezarazí. Poněvadž co 5ty Čech si stěžuje já žijí v Řecku tak vím jak to u moře chodí
Pán hodně přehání. Žádná katastrofa. Kelímky jsou kvůli covidu. Pochybení že strany CK je avizovaný počet hvězdiček. Jinak Tuniská klasika. Měl si koupit 4* v Turecku, ale to je jiná cenová kategorie.
Jo jo blue style, stejna zkusenost, uz nikdy vice!!!
Víte co nechápu, že pořád lidí musí do té ciziny. V Chorvatsku špinavé more, natažené ceny. Lidí tam prostě musí. Tady taky, ja bych si zajistila odlet a hurá pryč.
Asi jsem hloupá ta touha po cizině je tak velká????? Že si musí lidé nechat vše líbit???
Podle mě je těch důvodu proč jet na dovolenou do ciziny docela dost. Poznávání jiné kultury, zajímavých míst, památek a hlavně jedinečné zážitky. Česko má určitě taky co nabídnout, ale když chcete vidět pyramidy nebo šnorchlovat s tropickýma rybkama u korálových útesů, tak člověk musí vytáhnout paty z vlasti 🙂 Navíc zrovna třeba v Tunisku nebo i v Egyptě je hlavní výhodou stálé počasí. Už se mi 2x stalo, že mi celá týdenní dovolená v Česku propršela, to jsou pak vyhozené peníze i čas. Takže kdo se chce hlavně týden slunit a plavat v moři, tak v Česku taky nezůstane… Číst vice »
“Když vy přistavíte, tak my to poženeme o štok. Když vy břízolit, tak my kachlíčky a když vy inženýrku, tak my – to budete koukat!!”
Pojedou tam i když nebudou mít co žrát, protože když může soused… 🙂
Podobné znicene jako naše dovolená před 10lety. Hotel 3+ ale na ty skvostné mrdove dortík a hory jidla vzpomínám do dnes. Pláž byla podobná.
Egypt a podobně chce 5 hvězd není to Evropa!
Já hlavně nechápu, proč někdo jede na dovolenou přes cestovku. To je tak těžké si zarezervovat hotel a letenku?
Asi ze nemluví anglicky
Co by chtěli za málo peněz málo muziky
Vážený pane, tady přece nejde o málo peněz a málo muziky. CK něco nabízela a to neexistovalo. To je prostě podvod. Byl jsem tam z celou rodinou také a stálo nás to více než pána. Například jsme tam letěli v době kdy už bungalov měl být, také jsme si ho připlatili a pořád nebyl.
Lidi by si hlavně měli číst recenze. Kdyby tak udělali, nikdy by do toho hotelu neletěli. Nemá je zrovna moc hezký.
To mě připomíná České kormidlo,před lety mě nabídly hotel bez balkonu a přímo nad kuchyní s výhledem do zdi.Vybavenost hotelu mizerná,lednice co místo chlazení topí,klimatizace na 22 stupňů co nelze vypnout a ovladač co zrovna nemá baterky,zásuvky bez krytek hlavně ve sprše hned vedle sprchového koutu.Podle cestovky vše v pořádku,druhý den jsme jeli domů po rozpravě s delegátkou co je spojena s vlastníkem hotelu a nechce nikomu pomoc.Zkazena dovolená a po reklamaci vráceno 10% zpět za aprt.bez balkonu.vse ostatní let prý můj výmysl,ale pořízené foto a video se jako důkaz nebere.