V tomto článku jsme informovali o případu paní Ovčarčinové, která si měla objednat zájezd v hodnotě 86 tisíc korun. Ten ji následně měl být zrušen, aniž by obdržela peníze zpět. Ukázalo se však, že jsme byli uvedeni v omyl a peníze vráceny byly.
Zveřejňujeme proto omluvu
Dne 23.7.2022 byl na portále www.aazdravi.cz zveřejněn článek, ve kterém jsme informovali o zkušenosti klientky paní Ovčarčinové s cestovní agenturou Invia.cz, a.s., která ji dle jejího tvrzení nevrátila ani po 2 měsících peníze za zrušený zájezd. Po ověření situace s cestovní agenturou Invia.cz, a.s. bylo prokázáno, že uvedená částka byla klientům neprodleně vrácena a tvrzení klienty se ukázala jako mylná. Předmětný článek jsem tedy okamžitě stáhli a dovolujeme si tímto zveřejnit cestovní agentuře Invia.cz, a.s. omluvu, neboť k žádnému pochybení cestovní agentury nedošlo.
Foto: Shutterstock
Minulý týden se nám stalo to samé. Naštěstí nám peníze vrátili. Invia už nikdy více
Proto lidé kupují zájezdy u cestovních kanceláří, že se nechtějí o nic starat, jen zaplatit zájezd a očekávají přeaně to, co si zaplatili.
Takže jednání CK Invia a podobných je nechutné šméčko
Kdyby si ti lidé koupili letenky a hotel na vlastní pěst, možná by je to stálo o málo víc, ale mohli mít pěknou dovolenou.
Teď, kvůli šupákům nemají nic.
Invie není cestovní kancelář, ale cestovní agentura. A je tímto přístupem známá.