Velká změna v Tescu. Co to provedli? Češi se namíchli, nakupovat tam už nechtějí

Málokdo už pochybuje o tom, že se věci za posledních pár let hodně proměnily. Nacházíme se uprostřed obrovské transformace, která vyvolá změny i na té nejnižší úrovni. Budeme muset proměnit své zvyky a přizpůsobit se situaci. Už to ostatně začíná, a to i tam, kde by to člověk jen tak nečekal.

Velké změny

Trendům se přizpůsobují i obchodní řetězce. Jedním z nich je například útlum papírových letáků. Možná už jste si také všimli, že vám jich už do schránky nechodí plný štos jako před pár lety, ale mnohdy tam najdete jeden dva tenké letáčky. A i tomu by mohl být brzy konec.

Ostatně jeden z velkých hráčů už to oznámil naplno. Společnost Tesco s distribucí tištěných letáků končí. Co pro někoho neznamená vůbec nic, je pro jiného velkou nepříjemností. Češi mají totiž ve zvyku nakupovat právě podle letáků, kde si například kroužkují a potom obíhají pět šest prodejen, aby nakoupili vše, co potřebují, v akci.

Dochází tak k poněkud paradoxní situaci. Zatímco dříve se lidé letákům bránili a na schránky si lepili výzvy, aby jim je tam neházeli, teď mnozí truchlí nad tím, že už tam žádné nemají.

Foto: Shutterstock

Raději nakoupím jinde

Tohle mě opravdu namíchlo. Leták jsem si vždy poctivě přečetla, a tak jsem věděla, co si můžu nakoupit levněji. Daly se tak ušetřit peníze,” říká paní Hana, která má v blízkosti svého bydliště právě Tesco. Teď ovšem dopředu nic neví, a tak si slevy zjišťuje komplikovaně až na místě.

Zástupci obchodního řetězce tvrdí, že zákazníci mají možnost využít mobilní aplikace, kde najdou všechny slevy v přehledné podobě, ovšem mnozí na to nejsou zvědaví. “Já mobil vůbec nemám a pořizovat už si ho nebudu,” říká paní Hana, která tak vyjadřuje názor řady penzistů. Někteří sice mají i chytrý telefon, ovšem práce s aplikací už je nad jejich síly. “Raději pojedu o dvě zastávky dál a nakoupím v Kauflandu, ti mi leták pořád posílají.

Foto: Shutterstock

Autor: Petr Vavrenka

Redaktor magazínu AAzdravi.cz. Vystudoval VŠE a publikační činnosti se věnuje od roku 2005 v médiích jako MF DNES, ČT24 nebo Koktejl.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
10 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří
Jiří
1 rok

Kaufland už také letáky nedává. To by mě zajímalo kde je paní bere.

Karel
Karel
1 rok

Tesco udělalo jedině dobře. Ceny jsou napsány na regálech a ke slevě nepotřebuji mobil.Stačí plastová karta.Nevidím nikde problém.

Ivona
Ivona
1 rok

Letáky ve schránce jsem nesnášela. Většinou jsem jimi nelistovala. Pokud jsem šla nakoupit, tak jsem koupila, co jsem potřebovala. Pokud bylo některé zboží v akci, tak jsem to považovala za nečekaný bonus. Nakupuji, cokoli, jen z nutnosti. Znám lepší způsoby, jak trávit volný čas.

Marek
Marek
1 rok

Stát nás díky Ukrajině ožebračuje a tady se řeší letáky. Jen odpoutat pozornost,o nic jiného nejde.

Ivona
Ivona
1 rok
Reply to  Marek

Souhlas

Josef
Josef
1 rok
Reply to  Marek

Jsi spokojeny, kdyz dekujes. Nebo neznas svuj rodny jazyk?

Jaroslav
Jaroslav
1 rok
Reply to  Josef

Píše kokotek, co neumí použít diakritiku 🤣 Hrdina od klávesnice 🤣

Josef
Josef
1 rok
Reply to  Jaroslav

S diakritikou maji problem jen debilove, dela jim problem takovy text cist a proto ji nepouziam 😀

Diky, znamena za neco dekovat a byt spokojeny. Pokud si stezuje, ma pouzit kvuli. To je ceska zakladka, prvni stupen a evidentne mimo chapani nekterych volicu.

Karel
Karel
1 rok
Reply to  Marek

A teď Marku ještě tu o Karkulce.😂😂😂

Jaroslav
Jaroslav
1 rok
Reply to  Karel

Karle, že ty seš taky u kravína, když si myslíš něco jinýho?