Letošní sezónu je o dovolené u moře enormní zájem. Cestovní kanceláře jako obvykle upozorňují, že třeba s rezervacemi na poslední chvíli bude problém. Možná i to způsobuje, že dochází k poměrně častým problémů a stížnostem ze strany klientů. Cestovky totiž ne vždy naplní to, co slibují, případně to zaobalí tak, že si zákazník nevšimne nějakého toho háčku.
Problém s hvězdičkami
Bohužel, obvykle to má velmi negativní důsledky. Pokud se člověk cítí na dovolené oklamán, nedokáže řešit nic jiného a namísto toho, aby odpočíval, se pouze touží domoci spravedlnosti. To je dosti nepříjemný výsledek, když za takovou cestu dáte značnou část úspor a toužíte po skvělých zážitcích a zaslouženém odpočinku.
Něco podobného se přihodilo panu Janovi Bubnovi, který nám zaslal popis svého martýria na dovolené. “S partnerkou a dvěma dětmi jsme zvolili nabídku od cestovní kanceláře Blue Style do tuniského hotelu Carribean World Monastir. Dohromady jsme za tento 4hvězdičkový hotel zaplatili 65 tisíc na 10 nocí,” uvádí pan Buben svůj příběh. “Na místě se ale ukázalo, že hotel má pouze 3 hvězdičky a recepční dokonce přiznala, že je to spíše 2,5 hvězdy.“
Na tento hotel nám do redakce chodí stížnosti opakovaně. Podle všeho má skutečně nevyhovující kvalitu a cestovní kancelář Blue Style ho navíc nabízí jako čtyřhvězdičkový. Až v jeho podrobnějším popisu se dozvíte, že ve skutečnosti má pouze tři hvězdičky a je vhodný pro nenáročnou klientelu. Cestovka přesto uvádí, že odpovídá 4 hvězdičkám. Pokud to deklaruje, mělo by to tak ale být.
Nevyhovující stravování a skládka u pokoje
Jenže podle všeho není. “V jídelně je strava formou bufetu, pokud chcete ochutnat co se jedlo za poslední týden, tak doporučuji dát si něco z grilu ,ostatní strava kromě snídani naprostá katastrofa bez chuti po které jak vím z vlastní zkušenosti budete stát na pokoji s rodinou ve frontě na toaletu s prujmem. Ke snídani je naštěstí pečivo což bych řekl že je zde jediná poživatelná strava,” líčí pan Buben své zážitky.
Nevyhovující je i ubytování. Rodina nebyla ubytována v hlavní budově, ale v depandanci, u které je skládka a nepořádek. “Přímo před balkonem máme dva kanály z kterých se večer když opadnou teploty line zápach septiku a ještě čehosi takže ani nemůžeme vyvětrat pokoj,” uvedl nespokojený zákazník.
Podle svých slov se snažil s nevyhovující kvalitou ubytování i stravování konfrontovat delegátku. Ta se mu však vyhýbala, a když ji konečně dostihl, odpověděla, že už má po pracovní době a nic s ním řešit nebude. Pan Buben přitom není sám, kdo si stěžuje. V hotelu s ním byla ubytována i řada dalších Čechů, kteří nemohli uvěřit tomu, kde je cestovní kancelář ubytovala.
Foto: Shutterstock
Moc nechápu lidi, kteří si před zakoupením dovolené neprojdou co nejvíce dostupných recenzi na daný hotel např. na Tripadvisoru. Z těch si člověk udělá přece jasnou představu o realitě.