Zaplatili 65 tisíc za 4hvězdičkový hotel. Velká česká cestovka je ale nehezky napálila, z dovolené byla hrůza

Letošní sezónu je o dovolené u moře enormní zájem. Cestovní kanceláře jako obvykle upozorňují, že třeba s rezervacemi na poslední chvíli bude problém. Možná i to způsobuje, že dochází k poměrně častým problémů a stížnostem ze strany klientů. Cestovky totiž ne vždy naplní to, co slibují, případně to zaobalí tak, že si zákazník nevšimne nějakého toho háčku.

Problém s hvězdičkami

Bohužel, obvykle to má velmi negativní důsledky. Pokud se člověk cítí na dovolené oklamán, nedokáže řešit nic jiného a namísto toho, aby odpočíval, se pouze touží domoci spravedlnosti. To je dosti nepříjemný výsledek, když za takovou cestu dáte značnou část úspor a toužíte po skvělých zážitcích a zaslouženém odpočinku.

Něco podobného se přihodilo panu Janovi Bubnovi, který nám zaslal popis svého martýria na dovolené. “S partnerkou a dvěma dětmi jsme zvolili nabídku od cestovní kanceláře Blue Style do tuniského hotelu Carribean World Monastir. Dohromady jsme za tento 4hvězdičkový hotel zaplatili 65 tisíc na 10 nocí,” uvádí pan Buben svůj příběh. “Na místě se ale ukázalo, že hotel má pouze 3 hvězdičky a recepční dokonce přiznala, že je to spíše 2,5 hvězdy.

Na tento hotel nám do redakce chodí stížnosti opakovaně. Podle všeho má skutečně nevyhovující kvalitu a cestovní kancelář Blue Style ho navíc nabízí jako čtyřhvězdičkový. Až v jeho podrobnějším popisu se dozvíte, že ve skutečnosti má pouze tři hvězdičky a je vhodný pro nenáročnou klientelu. Cestovka přesto uvádí, že odpovídá 4 hvězdičkám. Pokud to deklaruje, mělo by to tak ale být.

Skutečná kategorie hotelu byla překryta květinou. / Foto: Jan Málek

Nevyhovující stravování a skládka u pokoje

Jenže podle všeho není. “V jídelně je strava formou bufetu, pokud chcete ochutnat co se jedlo za poslední týden, tak doporučuji dát si něco z grilu ,ostatní strava kromě snídani naprostá katastrofa bez chuti po které jak vím z vlastní zkušenosti budete stát na pokoji s rodinou ve frontě na toaletu s prujmem. Ke snídani je naštěstí pečivo což bych řekl že je zde jediná poživatelná strava,” líčí pan Buben své zážitky.

Nevyhovující je i ubytování. Rodina nebyla ubytována v hlavní budově, ale v depandanci, u které je skládka a nepořádek. “Přímo před balkonem máme dva kanály z kterých se večer když opadnou teploty line zápach septiku a ještě čehosi takže ani nemůžeme vyvětrat pokoj,” uvedl nespokojený zákazník.

Podle svých slov se snažil s nevyhovující kvalitou ubytování i stravování konfrontovat delegátku. Ta se mu však vyhýbala, a když ji konečně dostihl, odpověděla, že už má po pracovní době a nic s ním řešit nebude. Pan Buben přitom není sám, kdo si stěžuje. V hotelu s ním byla ubytována i řada dalších Čechů, kteří nemohli uvěřit tomu, kde je cestovní kancelář ubytovala.

Foto: Shutterstock

Autor: Tereza Vávrová

Redaktorka magazínu AAzdravi.cz. Dlouhodobě se zajímá o spotřebitelská a ekonomická témata, která mají vliv na životy lidí. Prošla řadou médií, kde získala velké množství zkušeností o tom, co je opravdu důležité.

Chcete se nechat upozornit na nový příspěvek v diskuzi?
Upozornit na
guest
14 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Hlídač
Hlídač
2 let

S Blue style podobná zkušenost. V prvním případě na stížnost, že jsme byli ubytováni v jiném hotelu nám nějaký blbeček z CK odpověděl, že nemůžou za to, že letadlo leťělo jinak. Po druhé jsme s mimi jeli omylem přes Invii. Zájezd na jedenáct dní se zcvrknul na 9,5. Od té doby si pečlivě hlídáme aby zájezd nebyl přes Blue style.

Jiří
Jiří
2 let

Blue Style… co byste chtěli od party arabských týpků, kteří od samého počátku obírají ty, kteří jim přijdou do cesty. Bohužel jsem byl při jejich založení a první provozovnu v Jindřišské jsem pro ně na prakticky nesehnatelném místě sehnal já. Měli tehdy jako bílého koně nastrčenou jako jednatelů Češku, sestru kamaráda. Nejdřív odmítli vyplatit provizi mně a potom se zbavili i slečny jednatelky. Nechutné jednání jim není evidentně cizí s nikým. Za peníze druhých, které jim nepatří si udělají zase mohutné PR a reklamu namísto toho, aby se k problémům postavili čelem a platili dluhy! Dokud jim na to budeme… Číst vice »

Josef
Josef
2 let

Stejný zážitek z Turecka,něco příšerného,deklarované jako 5* ve skutečnosti s bídou 2*,delegát k nedostižení,telefon nezvedá,vyhozeno 60tisíc oknem,s Eximem nikdy více !!

Lucie
Lucie
2 let

Máme úplně stejnou špatnou zkušenost s nabídkou hotelu od Blue Style! Uváděných 5* hotelu Malikia Beach v resortu Marsa Alam v žádném případě neodpovídalo ničemu co je tento hotel aktuálně schopen nabídnout svoji vizáží, komfortem pokojů, stravovanim a veškerými dalšími službami!!! Přesto by stačilo uvést o hvězdičku méně a naše zklamání a rozhořčení by nebylo na místě. Ale samozřejmě čím více hvězd tím vyšší cena, tak proč uvádět relevantní informace … Podanou reklamaci spláchli jedním mailem popřením všeho reklamovaného a s projevením lítosti z našeho zklamání a vyrizeno 🤷🏼‍♀️

Tomas.ament
Tomas.ament
2 let

Lidi krafete kravini s blustylr litame 15let vsdy vše ok

David
David
2 let

Když si někdo v dnešní době nedokáže přečíst recenze, je to pak těžký. Tento hotel je nemá zrovna nejlepší. Na druhou stranu, co by si představovali za 65 tis za 4 osoby na 10 dní v sezoně, a ještě v této, kdy ceny jsou vzhledem k obrovskému zájmu o dost vyšší než kdy dříve?

Last edited 2 let by David
Petra
Petra
2 let
Reply to  David

No pokud byli děti malé,tak je měli nejspíš zdarma, takže zase tak levne to nebylo

:-)
:-)
2 let

Dobře jim tak, co by chtěli od rozvojové země. Příště hezky doma na prdeli

Last edited 2 let by :-)
ivana
ivana
2 let

Co je to za blbost my jezdíme 2×do roka Blue style na dovolenou a nikdy se nám nic podobného nestalo

Miroslav
Miroslav
2 let

CK Blue Style by měl někdo odebrat licenci. Dělají si z nás ….. Mám podobné zkušenosti, petici od 12 klientů nebrali v úvahu, reklaci podanou písemně po ukončení rekreace zamítli. Nezájem něco řešit.

Otto
Otto
2 let

Toto koluje na internetu cca asi ve dvou článcích myslím že je zmiňovaná pouze kancelář Blue Style .Delegátkou bych vyhodil a při odchodu by ji měli vysvětlit kundě ,že je tam pro klienty a ne že bude kličkovat a pak jak zmeteček říkat že má po pracovní době .

Tereza
Tereza
2 let
Reply to  Otto

Opravdu hrozné chování firma odporná a samé lží

Jiří
Jiří
2 let
Reply to  Otto

Delegátka za to nemůže. Tedy do té míry, že chce za něco žít. Jedná podle směrnic a požadavků vedení společnosti, a to zase na základě rozhodnutí majitelů. Tam je zakopaný pes!